Hoe het begon

1926, Dordrecht: Grondlegger Gerard Holster besluit evenals zijn oudere broer Arie het vak van handelsdrukker te gaan uitoefenen. De naam ‘Drukkerij de Singel’, prijkt op de gevel van nummer 197 waar eerst de drukkerij en later ook de overgenomen kantoorboekhandel Anton Naber zijn gevestigd.

Jaren ’40: De tweede generatie, broers Cees en Ad, zetten na WOII de onderneming voort met als handelsnaam De Singel & Naber BV (DSN).

Jaren ’70: Ad, een ondernemer ‘pur sang’, besluit de drukkerij te verkopen en zijn creativiteit toe te gaan passen bij het adviseren en inrichten van kantoren. Een nieuw modern pand met een ruime showroom gelegen op industrieterrein ‘De Dordtse Kil’ wordt aangekocht en in oktober 1979 betrokken

Anno nu: Dit is in Dordrecht nog steeds dé plaats waar je van harte welkom bent en inspiratie kan opdoen voor de (her)inrichting van jouw werkomgeving.

We helpen je graag!

Kwaliteit

Bij DSN zorgen we ervoor dat je de hoge kwaliteit in alle aspecten terugziet. Uiteraard niet alleen de kwaliteit van de artikelen die we leveren, maar ook de uitlevering. Wij zorgen ervoor dat je bestelling op de juiste plaats wordt gezet. En dan niet direct achter de eerste deur, maar daar waar je het hebben wilt.

Het draait om de details! Denk hierbij aan je stoel die perfect is ingesteld, of kastdeurtjes die netjes zijn afgesteld. Juist bij de montage onderscheiden we ons van de rest. Dit maakt dat het uiteindelijke interieur precies klopt.

Maatwerk

Elk idee kan verwezenlijkt worden. Dat is wat maatwerk voor DSN inhoudt. Onze interieurontwerp(st)ers doen een voorstel voor een meubel of element dat perfect in de inrichting past. Natuurlijk kunnen al je wensen hierin doorgevoerd worden. Hierbij kan je denken aan kleuren, materialen en afmetingen.

Bij maatwerk draait het niet alleen om de meubels en elementen die in de ruimte staan, maar ook de ruimte zelf is van belang. Denk hierbij aan vloer-, wand- en raambekleding. DSN levert bijvoorbeeld PVC vloeren, maar ook tapijt en vloerkleden op maat. Raambekleding verzorgen we ook; we meten het in en maken het op maat. Hierdoor heb je daar zelf geen omkijken naar.

Service

DSN ontzorgt de klant van A tot Z. Dit begint met het inventariseren van je wensen en eisen. Je kunt hierbij aangeven wat we voor je moeten realiseren; meubels, of ook vloeren, plafonds en alles daartussenin. Dat is wat ons onderscheidt van anderen: DSN levert het totaalplaatje. Je kunt eigenlijk alles aan ons overlaten. En natuurlijk komen we daarbij onze afspraken na; levering, montage en ook de prijs.

Wil je toch iets wijzigen? Geen probleem. We houden je gedurende het project op de hoogte en als je toch iets net anders wilt, dan zet DSN  alles op alles om dit voor elkaar te krijgen en zo snel en efficiënt mogelijk te leveren.

Ons team

Machteld Stuut

Interieurdesigner

Arjen Holster

Accountmanager

Hans Kempeneers

Hoofd inkoop/offertebureau

Pieta Oosterwijk

Helpdesk/verkoop binnendienst

Gerard Holster

Directeur

Petra Bakker

Inkoopmedewerkster

Erwin Verschoor

Monteur

Peter Zwemer

Projectadviseur

William de Gelder

Accountmanager

Wim Holster

Directeur

Jacco de Pee

Inkoop supplies & automatisering

Corné Treure

Verkoopleider

Aline Treurniet-Van den Dool

Interieurdesigner

Marco Prins

Service & Planning

Gertjan Nelemans

Hoofd Logistiek

Romana van Maanen

Debiteuren administratie

Engelize Hoogendoorn

Telefoniste/receptioniste

André Bikker

Projectadviseur

Interieuradvies

Het geven van interieuradvies is een traject wat we samen met jou doorlopen. Het begint met een inventarisatie; wat wil je, wat is de identiteit van je bedrijf? Je kunt hiervoor een bezoek brengen aan onze showroom. Dit is vaak het geval bij nieuwbouwprojecten. Zo kun je inspiratie opdoen. Uiteraard kunnen we ook op locatie langskomen. Op deze manier krijgen wij een goed beeld de bestaande situatie.

2D & 3D ontwerp

Om ervoor te zorgen dat alles tot in de puntjes geregeld wordt, stellen we zowel een 2d- als 3d ontwerp voor je op. Door middel van deze ontwerpen zijn we ervan verzekerd dat alles duidelijk is, voordat we de realisatie fase ingaan.

Levering & realisatie

Enthousiast over het ontwerp? Dan bespreekt de projectadviseur alle details met betrekking tot uitvoering, prijsstelling, gewenste levertijd, uiterlijke opleverdatum en eventuele gefaseerde levering. Alles wordt nauwkeurig met je afgestemd en vastgelegd en bewaakt door onze binnendienst. Voor de uitlevering neemt onze afdeling planning contact op om de definitieve uitleverdatum af te spreken en eventuele bijzonderheden door te nemen. Op de afgesproken datum wordt je meubilair uitgeleverd, geplaatst en gemonteerd door vakkundige VCA gecertificeerde monteurs, waarbij kwaliteit en veilig werken centraal staan.

Alle werkzaamheden zijn uitgevoerd en klaar om in gebruik te worden genomen. De projectadviseur of de leidinggevende monteur doet nog een opleverronde samen met jou. Als er nazorg nodig is, dan wordt dat direct geïnventariseerd en op tijd en kosteloos uitgevoerd. Als je wilt, kan er op dat moment, of later nog, een zitinstructie worden gegeven aan de medewerkers die een nieuwe bureaustoel hebben.

Contact

Meer weten over hoe wij werken?

Vul dan je gegevens in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op. We helpen je graag!

 

”We denken graag mee over jouw ideale werkomgeving”

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Sluiting rond kerst en jaarwisseling:

vrijdag 23 en 30 december zijn wij de gehele dag gesloten.