over de klant

Starr is een vooraanstaande verzekerings- en investeringsorganisatie die een breed scala aan commerciële eigendoms- en ongevallenverzekeringen aanbiedt. Hieronder vallen ook reis- en ongevallendekkingen, die zij verstrekken aan vrijwel elk denkbaar bedrijf in bijna elke industrie, waar ook ter wereld.

In eerste instantie was de klant op zoek naar een oplossing voor hun werkplekken. Echter, na een tweede bezoek aan onze showroom, werd duidelijk dat de behoeften veel breder waren. We dachten mee over zaken als akoestiek, vergaderruimtes en het creëren van een sfeervolle lunchruimte. De mensen van Starr hebben hebben een uitgesproken gevoel voor kleur, een vleugje humor en zijn uitermate kritisch in het gehele proces. Deze eigenschappen maken hen niet alleen prettig om mee samen te werken, maar dragen ook bij aan het creëren van een werkomgeving die perfect aansluit bij hun bedrijfscultuur en waarden.

het project

De directeur bracht onverwacht een bezoek aan onze showroom. Na een korte rondleiding had hij genoeg gezien en gehoord om met enkele teamleden terug te keren. Tijdens dit bezoek zijn alle plannen, kleuren en ideeën voor de interne verbouwing uitvoerig besproken. We hebben een presentatie samengesteld en deze op locatie gepresenteerd. Bij een volgende afspraak hing de presentatie aan de muur en werden de definitieve keuzes gemaakt. Uiteindelijk realiseerde DSN de inrichting.

Het was duidelijk dat Starr behoefte had aan meer ruimte voor werkplekken, evenals verbeterde akoestische demping om geluidsoverlast te verminderen. Daarnaast was er een wens voor een mooie vergaderruimte en een gezellige plek voor de vrijdagmiddagborrel. Met deze uitgangspunten zijn we aan de slag gegaan en hebben we met natuurlijke tinten en materialen een rustgevende en functionele inrichting gecreëerd.

 

We kozen voor vergadermeubelen van Febrü, Room in Room oplossingen van Rofa, een bank van Hutten en stoelen van Brunner. Daarnaast hebben we diverse mospanelen geïntegreerd. Uiteraard hebben we ook gezorgd voor de nodige aansluitingen voor stroom en data in de vergaderruimtes. Daarnaast hebben we in de kantine meubilair van Hutten, Brunner, hout&kurk, Muuto en FP geïnstalleerd. Voor de akoestische oplossingen hebben we producten van Rofa toegepast. In de vergaderruimtes zijn meubelen van Febrü en Bachmann gebruikt om aan de behoeften van Starr te voldoen.

het resultaat

Gerelateerde projecten

Wil je meer weten over hoe wij werken?

Vul dan je gegevens in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op. Wij helpen je graag!

“DSN staat altijd voor je klaar”

Contactformulier

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

sluiting rond hemelvaart

donderdag 9 mei en vrijdag 10 mei zijn wij de gehele dag gesloten